whatsapp

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הפקת קליפ משפחתי

    הפקת קליפ יום הולדת

    רוצים לשמח את בן או בת הזוג? הורים או ילדים שיש להם יום הולדת? הפקת קליפ מיוחד לכבוד יום ההולדת היא רעיון מקורי וכיפי שיהיה חווייתי  ובלתי נשכח לא רק לבעל השמחה שעבורו מופק הקליפ אלא גם לכם ולכל המשתתפים בקליפ. קליפ יום הולדת הוא צבעוני, מצחיק, מרגש-בעצם כל מה שאתם תחליטו שיהיה בקליפ-יהיה בו. לא משנה אם זהו יום הולדת 50 עגול, 70 , 80 או בכלל 10 (וכמובן גם ימי הולדת לא עגולים…). עם קליפ שיופק אצלנו בפאנל גרופ כולם יזכו בחוויה בלתי נשכחת.

    לתת לקליפ כל רקע שתרצו

    לא  צריך להגיע פיזית למלדיביים או לג'ונגל כדי לתת לקליפ שלכם רקע כזה. עם מסך ירוק אפשר ליצור כל רקע  שתרצו וכל אוירה שתרצו, אבל לפני שמגיעים לשם כדאי שיהיה קודם כל שיר… את הליווי אתם מקבלים כבר מהרגע שהחלטתם להפיק קליפ. השלב הראשון הוא קודם כל לבחור שיר שאתם אוהבים (או שמי שהקליפ מופק לכבודו אוהב), שיר שמתאים לאוירה ומומלץ גם כזה שיהיה לכם נוח לשיר. אחרי בחירת השיר מגיעה הלבשת המילים על הלחן. הכותבים המקצועיים שלנו יכתבו את המילים כך שיתאימו ללחן אבל ברור שיש לכם חלק פעיל וחשוב בכתיבה. אתם מספרים על חוגג יום ההולדת, מה הוא אוהב, קטעים מצחיקים שהיו לכם או בדיחות פנימיות. אנחנו כבר נהפוך את כל זה  לשיר מקסים. כאמור, הרקע לקליפ יכול להיות מסך סטודיו או מסך ירוק עליו אפשר להלביש כל לוקיישן שתרצו כך שהכל פתוח.

    קליפ עם קאבר או קליפ רילס – ההחלטה שלכם

    אנחנו בפאנל גרופ מציעים לכם שתי אופציות להקלטת קליפים באולפן שלנו. אפשר להקליט קאברים עם מילים מקוריות שנכתוב ואפשר גם ליצור סרטוני רילס מגניבים שישלבו קטעים שונים: סיפורים, קטעי המור פנימי, שירים ועוד. אתם מצלמים ואנחנו עורכים והופכים את הסרטונים לקליפ מקסים ומיוחד. גם אם צילום רילס אפשר להכין גם באופן עצמאי, הדבר לא דומה לקליפ שניצור מכמה סרטונים שישתלבו יחד. גם הצילום כמובן יהיה איכותי ומקצועי.

    רוצים לשמח את מי שאתם אוהבים עם קליפ כיפי, משמח וצבעוני? באולפן הקלטות שלנו בפאנל גרופ ניצור קליפ מאפס (חוץ מלחן השיר שתבחרו…), נכתוב מילים, נקליט, נצלם וניצור, והכל עם ציוד חדשני ובאולפן חדש שכיף להיות בו כך שכולם יוצאים מורווחים: גם  חוגג היום הולדת וגם כל מי שמשתתף בהכנת הקליפ .

    קליפ יום הולדת

    הכנת קליפ יום הולדת יכולה לשדרג את המסיבה החגיגית ולשמש גם כמזכרת לכל החיים. קליפ יום הולדת צריך להיות ערוך בקפידה והוא יכול לשלב הן צילומי אולפן והן חומרי צילום ווידיאו נוספים.  על מנת להכין קליפ יום הולדת איכותי באולפן משתמשים בצילומי מסך ירוק לשם הוספת אפקטים ותמונות וקטעי וידאו של מלך או מלכת היום הולדת. מתן זמן אולפן כמתנת יום הולדת להכנת קליפ יכולה להיות מתנה מקורית ומשמחת שמתאימה לבני ובנות מגוון גילאים.

    הכנת קליפ יום הולדת

    כאשר מתכננים קליפ יום הולדת יש צורך להחליט מי בדיוק ישתתף בהכנת הקליפ ומי יופיע בו בפועל. כאשר מדבר על גילאים צעירים לרוב זה או המשפחה או החברים והדבר תלוי גם אם מנסים לשמור על אלמנט של הפתעה. כאשר מדובר על גילאים מבוגרים, קליפ יום הולדת לרוב יכלול צילומים שונים מתקופות שונות של בעל השמחה.  בהכנת הקליפ מומלץ לקבל ליווי מקצועי בכל התהליך ההפקה ולחשוב מראש על בחירת השיר, כתיבת המילים ומשך זמן הצילומים.

    קליפ הפתעה ליום ההולדת

    במקרים רבים משפחות וחברים בוחרים להכין קליפ יום הולדת בתור הפתעה ומשדרים אותו במהלך המסיבה. על מנת לרגש את מי שחוגג חשוב להחליט מראש על קונספט מתאים. הקליפ יכול להיות בהשתתפות המשפחה הגרעינית בלבד או המשפחה הנרחבת כמו גם בשילוב של החברים והמשפחה. ניתן גם להשקיע ולהכין מצגת כאשר הקליפ הוא רק חלק מהמצגת. במקרה שכזה מומלץ שהוא יהיה האלמנט שיחתום את המצגת.

    הכנת הקליפ בפועל

    הכנת קליפ יום הולדת איכותי מומלץ לעשות באולפן מקצועי. צריך להחליט אם ללכת על שיר עברי או לועזי ולהחליט לגבי המילים. לפני שיוצרים קשר עם אולפן הקלטות חשוב לברר מקרש כמה אנשים ישתתפו בהקלטה ובקליפ. מומלץ לפני מגיעים לאולפן לב והשיר יוקלט במספר שלבים  ויחובר לשיר אחד שלם. לאחר סיום ההקלטה הטכנאי יעבוד על המיקס ויבצע שיפורי סאונד במידת הצורך. לאחר שהדיר מוכן אפשר יהיה לצלם את הווידאו וכאן חשוב לעשות זאת בלי עצירות כי אחרת כל פעם יהיה צורך להתחיל מחדש.

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      לקוחות ממליצים

      כמה סיבות לבחור בנו

      סאונד איכותי

      הסטודיו המפנק שלנו תוכנן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומכיל ציוד מתקדם וחדשני לסאונד נקי ומדויק, וקבלת תוצר סופי מושלם.

      צוות מנוסה

      עם ניסיון רב שנים, הצוות המיומן שלנו יביא את המוזיקה שלכם לשלב הבא.

      שירותים מקיפים

      מכתיבת מילים ועד פוסט-פרודקשן, הצוות שלנו מספק ליווי צמוד ומסירות לאורך כל תהליך ההפקה, תוך שיתוף פעולה הדוק איתכם. אנו מציעים שירות מוזיקלי איכותי ובלתי מתפשר לכל צרכי ההקלטה שלכם.

      ציוד מתקדם וחדיש

      מצוינות ולשירות יוצא דופן

      שירותים מוזיקליים נרחבים

      קליפ יום הולדת

      חגיגת יום הולדת הינה אירוע שיש לתכנן היטב. הדבר חשוב, במיוחד, כאשר מדובר על יום הולדת נחשב בחיי החוגג. כך יום הולדת עגול, גיל פרישה לפנסיה ועוד. במקרים כאלו רוצים המתכננים לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לייחודי יותר. את זה ניתן לעשות על ידי הוספת גימיקים שונים, פעילויות נחמדות וגם הפקת קליפ. כך האירוע ידובר, ייזכר טוב יותר וישמש מודל לחיקוי. ניתן אף יהיה להביט בסרטונים לאחר תקופה ולהתרשם. מכל הסיבות האלו, ואחרות נוספות, הוא חייב להיות מושקע כאשר הרצון והצורך הינם יצירת חוויה מרגשת במיוחד. כדי להשיג קליפ מעולה כדאי להפיק אותו באולפן מקצועי הערוך לכך מכל הבחינות. ההפקה יכולה להיערך על ידי החוגג עצמו או בני משפחה וחברים קרובים. האולפן עצמו נחשב למקצועי מאוד ומשרת על בסיס קבוע גם בעלי מקצוע מעולם הבידור.

      תכנון וביצוע

      קליפ יום הולדת יש לתכנן היטב על מנת שהתוצאה תהיה מושכת עין ולב. הוא אמור להתבסס על הנושא המרכזי המוביל. יש לבחור, איפה, את הסגנון המוסיקלי, את הסיפור שלו והתכנים הנלווים אליו, המשתתפים והמשתתפות ועוד. הוא מופק בתוך האולפן או בסביבה חיצונית מועדפת. ניתן לשלב בין מספר אתרים לטובת קליפ מורכב ומושקע יותר. אולפן הקלטות מצויד במיקרופונים, אוזניות, מוניטורים, מקלדות, סינטיסייזרים, סטנדים שונים, במצלמות ועדשות מיוחדות, במסכי ובמתקני רקע אחרים ובציוד נוסף. את העבודה מבצעים מקליטים,  צלמים, במאים, עורכים ומומחים אחרים בתחום. כל אלו ייעצו, יקפידו על העמדת השחקנים והזמרים, ילבישו אותם בהתאמה וינהלו את כל הפעילות.

      תהליך מורכב

      הצילומים ייעשו לפחות במהלך יום אחד, ולעיתים, תידרשנה השלמות נוספות. לאחר העריכה יקבל המזמין את הקליפ להקרנה באירוע עצמו. חלק בלתי נפרד מכל אירוע כזה הינו ההכנות המעניינות והמאתגרות הנחשבות לחוויות חד פעמיות בפני עצמן. כל השירותים ניתנים באולפן תחת קורת גג אחת. התוצאה היא ייעול, הוזלת עלויות לצד תוצאות מרשימות. בעלי האולפן הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת התחום היטב, מהשתלמויות בו, מקבלת עדכונים בטרנדים, במגמות חדשות ובפיתוחים נחשבים. הם ישמחו לשרת נוספים.

      מאמרים נוספים

      הקלטת שיר לבת מצווה

      בת מצווה היא אירוע מרגש שבו משתתפים בני משפחה, קרובים וחברים. כניסת כלת האירוע יכולה להופך למרגשת במיוחד כאשר היא נעשית על רקע שיר שהקליטה ילדת הבת מצווה. הקלטת שיר...

      הקלטת שיר לבר מצווה

      הקלטת שיר לבר מצווה הוא אחד הטרנדים החמים באירועי בר מצווה כיום. מדובר במתנה משמעותית שניתן להעניק לילד וכזו שתספק לו חוויה מהנה ומרגשת לקראת האירוע. בנוסף ניתן לחלק את...

      הפקת סינגל מקורי

      אתם אוהבים לשיר, יודעים שיש לכם קול טוב ורוצים לקדם את העניינים קדימה? כדי באמת לפרוץ דרך ולהתחיל בדרך מקצועית ולא רק שירה במקלחת או עם המשפחה, כדאי להקליט סינגל...

      סוכנות שיווק דיגיטלי