whatsapp

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אולפן הקלטות בלוד

    אולפן הקלטות בלוד מספק שירותים מגוונים בתחום ללקוחות הבאים מעולם המוסיקה, האומנות, הבידור והיצירה, העסקים וכדומה. הוא אף משרת אנשים פרטיים הרוצים להפיק יצירות מוסיקליות ואחרות לטובת אירועים פרטיים שלהם. כל אחד מהלקוחות יכול להפיק שיר, קליפ, ג'ינגל פרסומי או אחר, פלייבק, קריינות, ברכה וכדומה. זמרים, סטנדאפיסטים ואומנים אחרים ירצו לקדם הופעותיהם ואת עצמם באמצעותה ואילו פרטיים ירצו לחגוג בר ובת מצוות, חתונות, ימי הולדת עגולים ונחשבים ואירועים חשובים אחרים בחייהם. כל אחד ירצה להרשים בדרכו ולשדרג את האירוע שייזכר לטובה לאורך זמן.

    אולפן מאובזר וחדיש

    האולפן מאובזר וחדיש ומצויד בכל הציוד הנדרש לכל סוג של יצירה מוסיקלית או אחרת. יהיו בו  מיקרופונים, מוניטורים, מגברים, רמקולים, מקלדות שליטה, כרטיסי קול, מכשירי הקלטה וציוד משלים אחר. הצוות המוכשר העובד בו ומנהל אותו יודע להשתמש בהם בצורה מעולה, לייעץ לגבי הפעלתם, להדריך כללית את הלקוחות ועוד. הוא אף יכול לקלוט בזמן אמת אם הצליל המוקלט הינו נכון ומתאים לסיטואציה. הדרכה צמודה ללקוחות תסייע להם רבות ותשפר ביצועיהם לטובת הפקת יצירה מיטבית ומושלמת. הם אף ייהנו רבות בעת הפעילות החווייתית. צריך לזכור כי הכנות מסוג זה הן חלק בלתי נפרד מכל אירוע ומרגשות בפני עצמן. האולפן עצמו מבודד מבחינה אקוסטית לטובת יצירת צלילים נקיים מרעשים חיצוניים.

    אולפן הקלטות בלוד מחיר

    כאשר אתם מחפשים אולפן הקלטות בלוד חשוב מראש לדעת איזה ציוד נדרש כיום מבחינה מקצועית. מדובר הן על חומרה, כלומר ציוד חומרי והן על תוכנה, כלומר על כלי עיבוד ועריכה ממוחשבים. כל אולפן הקלטות נדרש לעבוד עם תוכנת הקלטה מתקדמת שמאפשרת לערוך, להקליט ולבצע מה שמכונה פוסט פרודקשן לצורך חיבור בין קטעי קול וקטעי ווידיאו. בנוסף יש צורך בממיר דיגיטלי או בכרטיס קול על מנת להמיר את הסאונד האנלוגי המועבר אל  המחשב לסאונד דיגיטלי.

    אולפן הקלטות בלוד והשימוש במיקרופונים

    מיקרופונים מקצועיים מגיעים כיום במגוון גדול של גדלים, צורות ועיצובים. מטרתם של המיקרופונים בכל אולפן הקלטות בלוד כמו בכל מקום אחר היא להפוך את התנודות של האוויר לאנרגיה אלקטרונית שעליה ניתן יהיה לבצע הקלטה והגברה. ההבדלים בין המיקרופונים נוגעים גם לסוג השימוש בהם ויש צורך לעשות שימוש במיקרופון הנכון להקלטת הזמר כמו גם, עבור כל כלי נגינה ספציפי. באולפן הסטנדרטי לרוב תעשו שימוש במיקרופון דינמי או במיקרופון קונדנסר.

    השימוש בקדם מגבר ובאקולייזר

    בכל אולפן הקלטות בלוד ככל הנראה תיפגשו בקדם מגבר. מכשיר אלקטרוני זה נועד להגביר את האותות ממקורות הצליל השונים לרבות המיקרופון, הכניסה של הגיטרה, הקלידים וכן הלאה. תפקידו של מכשיר זה להגביר את האותות החשמליים של הצליל למקסימום  על מנת לספק סאונד נקי, כלומר ללא רעשים או עיוותים. בנוסף באולפן הקלטות מקצועי  לרוב יעשה שימוש באקולייזר. מכשיר זה מאפשר להגביר ולהנמיך תחומי תדרים שונים על מנת לעצב ולהשפיע על הסאונד של הערוצים השונים בהקלטה.

    קומפרסור מקצועי וחשיבותו

    מכשיר מרכזי נוסף בו נעשה שימוש בכל אולפן הקלטות בלוד הוא הקומפרסור. באמצעותו ניתן לשלוט על רמת העוצמה של האותות המוקלטים הן במהלך ההקלטה והן לאחר מכן. מכיוון שזמרים ונגנים רבים מתקשים לשלוט על רמת הצליל "היוצא" ניתן באמצעות הקומפרסור להנמיך את העוצמות החזקות על מנת לאפשר לצלילים חלשים להישמע בעוצמה גבוהה יותר. גם בכל הנוגע לקומפרסורים יש מגוון של סוגים שונים וחשוב להתאים את סוג הקומפרסור בהתאם למטרה הרצויה.

    ליווי ככל הנדרש

    ליווי צמוד יסייע להפקה. הוא יתחיל בפגישה הראשונה לקבלת מידע על צרכי הלקוח ורצונותיו, להחלפת דעות, להעלאת רעיונות וכדומה. בהמשך יקבל כל לקוח נזקק סיוע בכתיבת מילות השיר החדש, לבחירת השיר הרצוי ועוד. הליווי יימשך בעת ההקלטות והעיבודים, בטיפול במיקס, בעת הצילום, בפוסט פרודקשן ובעיצוב, בסאונד הסופי, בעריכה וככל הנדרש. מחירי השירות נקבעים על פי סוג היצירה הנדרשת, כמות שעות העבודה המוקדשות לה ועוד. השירות באולפן אחד מייעל את העבודה, מוזיל עלויות ותורם לתוצאות מעולות. בעלי האולפן הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהכרת התחום היטב, מהשתלמויות בו, מקבלת עדכונים בטרנדים, במגמות חדשות ובפיתוחים נחשבים. הם ספקו בעבר שירותים מעולים ללקוחות חשובים מתעשיית הבידור וישמחו לשרת נוספים.

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      לקוחות ממליצים

      כמה סיבות לבחור בנו

      סאונד איכותי

      הסטודיו המפנק שלנו תוכנן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומכיל ציוד מתקדם וחדשני לסאונד נקי ומדויק, וקבלת תוצר סופי מושלם.

      צוות מנוסה

      עם ניסיון רב שנים, הצוות המיומן שלנו יביא את המוזיקה שלכם לשלב הבא.

      שירותים מקיפים

      מכתיבת מילים ועד פוסט-פרודקשן, הצוות שלנו מספק ליווי צמוד ומסירות לאורך כל תהליך ההפקה, תוך שיתוף פעולה הדוק איתכם. אנו מציעים שירות מוזיקלי איכותי ובלתי מתפשר לכל צרכי ההקלטה שלכם.

      ציוד מתקדם וחדיש

      מצוינות ולשירות יוצא דופן

      שירותים מוזיקליים נרחבים

      איזורי שירות נוספים

      אולפן הקלטות במרכז

      אולפן הקלטות במרכז במחיר מעולה אם אתם רוצים  להקליט שירים מקוריים או מוזיקה לווידאו אולפן הקלטות במרכז בסביבת מגוריכם הוא בדיוק מה שאתם צריכים. חשוב למצוא אולפן רחב ידיים המחזיק בציוד...

      אולפן הקלטות בראשון לציון

      אולפן הקלטות בראשל"צ רבים המעוניינים ליצור ולהקליט מוזיקה מקורית תוהים לגבי מידת הצורך באולפן הקלטות מקצועי. מכיוון שניתן לבנות אולפן הקלטות בראשון לציון או בכל מקום אחר בארץ גם בבית ניתן...

      אולפן הקלטות בתל אביב

      אולפני הקלטות בתל אביב תל אביב היא ללא ספק הבירה התרבותית של מדינת ישראל והמוקד של הפעילות המוזיקלית בארץ. מציאת אולפן הקלטות בתל אביב היא משימה קלה אך בהתאם לביקוש ולהיצע,...

      סוכנות שיווק דיגיטלי