whatsapp

השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הפקת סינגל מקורי

    אתם אוהבים לשיר, יודעים שיש לכם קול טוב ורוצים לקדם את העניינים קדימה? כדי באמת לפרוץ דרך ולהתחיל בדרך מקצועית ולא רק שירה במקלחת או עם המשפחה, כדאי להקליט סינגל ולעשות זאת באולפן הקלטות מקצועי. גם אם זה בינתיים שיר יחיד, וגם אם מדובר על גישוש לפני שיש לכם חומר לאלבום שלם, כדאי כבר את הצעדים הראשונים לעשות כמו שצריך. הפקת סינגל בצורה מקצועית יכולה להביא להתקדמות באופן שלא חשבתם עליו. אז אם אתם לוקחים את עצמכם ואת האהבה שלכם לשירה ברצינות-זה הזמן ליצור קשר עם אולפן הקלטות רציני כמו פאנל גרופ ולהוציא לאור את היצירה הראשונה שלכם.

    לעבוד בצורה מקצועית כבר מכתיבת השיר

    כדי שהקלטת שיר תתבצע בצורה מקצועית, הוא צריך להיות כתוב היטב. לא כל זמר הוא גם אמן יוצר וזה כמובן בסדר גמור ולא מוריד מערכו של הזמר. מגדולי הזמרים עוסקים נטו בשירה ולא בכתיבה או הלחנה. אם אתם לא אמנים יוצרים, או אם היצירה שלכם היא רק חלק מהשיר(מילים או לחן) כדאי לעבוד עם כותבים ומלחינים מקצועיים. יכול להיות לכם חלק פעיל בכתיבת השיר, בהבאת התוכן או הנושאים וכותבים מקצועיים יהפכו את חומר הגלם לשיר. גם בלחן אתם יכולים לתת הנחיות לגבי סגנון המוזיקה, הקצב וכו'. מכאן השיר יעבור לשלב העיבוד.

    עיבוד מוזיקלי – ה"תבלינים" של הסינגל

    ממש כמו שאוכל מקבל את הטעם המיוחד שלו לא מעט בזכות תבלינים, כך שיר יקבל את הטאץ' המיוחד אחרי העיבוד המוזיקלי. לעיבוד שנעשה באולפן הקלטות מקצועי אפשר להוסיף כל תוספת שתרצו, החל מפסנתר וכינור ועד באסים ותוספים אחרים. אנשי המקצוע שנו יציעו לכם דרכים שונות לעיבוד מוזיקלי ואתם תבחרו את העיבוד המתאים לכם.

    הקלטה ועריכה – להוציא את הטוב ביותר

    לאחר שהשיר כבר מוכן, כולל העיבוד המוזיקלי מגיע השלב המרגש ביותר עבור זמר מתחיל אך גם עבור זמרים ותיקים: הקלטת הסינגל. אנו בפאנל גרופ נותנים את כל השירותים לכולם: מאדם שרוצה להקליט שיר פשוט בשביל הכיף דרך מי שמקליט שיר כדי לפרוץ דרך מוזיקלית ועד זמר ותיק. עם המקצועיות והציוד החדשני שלנו לא תצטרכו להקליט את השיר שוב ושוב אלא התהליך יהיה תמציתי וקצר וכמובן תיהנו בו מכל רגע.

    אתם יוצרים ורוצים להתחיל דרך מקצועית? זמרים שמחפשים מקום מקצועי ליצור בו את האלבום הבא? אנו בפאנל גרופ כאן לשירותכם.

    השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      לקוחות ממליצים

      כמה סיבות לבחור בנו

      סאונד איכותי

      הסטודיו המפנק שלנו תוכנן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומכיל ציוד מתקדם וחדשני לסאונד נקי ומדויק, וקבלת תוצר סופי מושלם.

      צוות מנוסה

      עם ניסיון רב שנים, הצוות המיומן שלנו יביא את המוזיקה שלכם לשלב הבא.

      שירותים מקיפים

      מכתיבת מילים ועד פוסט-פרודקשן, הצוות שלנו מספק ליווי צמוד ומסירות לאורך כל תהליך ההפקה, תוך שיתוף פעולה הדוק איתכם. אנו מציעים שירות מוזיקלי איכותי ובלתי מתפשר לכל צרכי ההקלטה שלכם.

      ציוד מתקדם וחדיש

      מצוינות ולשירות יוצא דופן

      שירותים מוזיקליים נרחבים

      מאמרים נוספים

      הקלטת שיר

      הקלטת שיר באולפן מחייבת תכנון מוקפד וביצוע איכותי. ההפקה נעשית למטרות שונות שחלקן לזמרים ואומנים ואחרות לחובבים. בכל סיטואציה ניתן יהיה ליהנות מציוד הקלטות מעולה ומתמיכה מקצועית של בעלי מקצוע. ...

      הפקת קליפ משפחתי

      הפקת קליפ יום הולדת רוצים לשמח את בן או בת הזוג? הורים או ילדים שיש להם יום הולדת? הפקת קליפ מיוחד לכבוד יום ההולדת היא רעיון מקורי וכיפי שיהיה חווייתי  ובלתי...

      הקלטת שיר לבת מצווה

      בת מצווה היא אירוע מרגש שבו משתתפים בני משפחה, קרובים וחברים. כניסת כלת האירוע יכולה להופך למרגשת במיוחד כאשר היא נעשית על רקע שיר שהקליטה ילדת הבת מצווה. הקלטת שיר...

      סוכנות שיווק דיגיטלי